Strikke- & hækleopskrifter

Vi har et bredt sortiment af strikke- og hækleopskrifter til netop dit projekt.

Hos os finder du mange opskrifter indenfor strikket og hæklet. Alle vores opskrifter er på et nordisk sprog, hvis intet andet er angivet. Inde på hvert produkt har du en garnforbrugsfunktion, der gør, at du let kan se, hvor mange nøgler der skal bruges for at strikke eller hækle, det du vil lave.

Vi tilbyder opskrifter alt fra klassiske raggsokker til trøjer, sweatre, tunikaer, veste, børnesweatre, kjoler, sjal, halstørklæder, huer, vanter, tøfler, boligindretning til sjove og spændende amigurumi.

Vores opskrifter kommer fra velkendte varemærker indenfor strikket og hæklet, Svarta Fåret, Järbo Garn, Viking of Norway, Permin, Sandnes Garn, Hjertegarn, Cewec og mange flere. Se også vores egne opskrifter til garnet Anne og Sofie som er billige kvalitetsgarner i mange herlige farver.

Antal træffere: {{totalRecords}}
Ikke flere resultater
Desværre kunne vi ikke finde nogle produkter, der matchede din søgning. Varen du søger kan være udsolgt.

Vi anvender cookies for at forbedre og tilpasse dit besøg og din oplevelse på vores webside. Ved at fortsætte med at surfe på siden accepterer du disse samt vores vilkår. Læs mere om cookies og personlige oplysninger ».